Dag 01 - Om mig själv

Nu när jag har en ny blogg, som jag faktiskt tänker köra seriöst på, alltså - blogga dagligen, och ha massor med bilder, tänkte jag att det passar ganska bra med en "blogglista". Det ingår 20 punkter, där jag tänker skriva om en varje dag. Idag blir det "om mig själv".

Mitt fullständiga namn är Emma Matilda Nilsson, jag är en fjorton-årig tjej som bor i en liten by utanför Helsingborg. Här bor jag tillsammans med min mamma och pappa - Jane och Christer. Jag har också två systrar - Emilia och Amanda, och två kaniner - Rufus och Ludde. På min fritid umgås jag med mina vänner, tränar konståkning, eller är hemma och bara myser. Jag går på Gantoftaskola, där jag trivs superbra!

Haha, nu kommer jag inte på mycket mer att skriva... förmodligen kommer ni få veta mer om mig om ni fortsätter läsa här på bloggen. Skriver inte mer idag, men vi hörs! ♥

Nu antar jag att det är passande med en bild på lilla mig, skratta åt min näsa. Den ser enorm ut pga ljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0