Dag 03 - Detta åt jag idag

HAHAHA! Jotack, ni ska först veta att jag INTE äter detta i vanliga fall, idag var nog typ årets onyttigaste dag. Men iallafall, skulle jag vetat att det handlade om vad jag åt, hade jag kunnat fota. Menmen, ni får ta det som ni får det.

Till frukost åt jag fil, med special K-flingor blandat med kanel.
Till lunch blev det soppa i skolan, som jag skippade, istället blev det pannkakor som dem också serverade.
Till kvällsmat blev det en burgare och lite pommes från Mcdonalds. Onyttig, men tyvärr himla gott!
Som efterrätt till allting köpte jag och Sofie som alltid, cola, choklad och läsk.

Tråkigt inlägg, läs om ni vill, men för min del är det mer än lungt om ni skippar det. Haha! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0