Dag 05 - Min bästa vän

Jag gillar inte uttrycket "bästis". Jag gillar att ha många bästa vänner, och det har jag. Men trots det, finns det en tjej som står mig närmre än alla andra, som inte bara är min goda vän, utan min allra bästa.


Du är den som förstår mig allra bäst, och den person jag kan prata med om allt. Du ser mig som ingen annan, och du känner mig nästan bättre än jag själv gör. Du är tjejen som har humorn man bara älskar, du står alltid vid min sida, och du är bäst på att få mig på bättre humör.

Det är konstigt, men du förstår verkligen mig som ingen annan. Vi tänker exakt likadant, och du är seriöst bäst i världen. Visst, vi har bråkat, men vi klarar det, alltid. Du har aldrig någonsin svikit mig, du lyssnar och hjälper till.

Vi har alltid haft en annorlunda vänskap, vi visar inte vad vi tycker om varandra, kramas bara när det verkligen behövs. Men med dig, är det precis så jag vill ha det.
Du är en ängel, och jag älskar dig,
Sofie Hägerbrand
˜Bilder˜
 


Kommentarer
Postat av: sofie

right back at you bitch!

hihi, älskar dig!

2011-11-19 @ 16:59:05
URL: http://sofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0