Dag 07 - Detta ångrar jag

När jag ska tänka på något jag ångrar, är det alltid samma sak. Det var en sak jag och en av mina bästa vänner gjorde, som va så grymt taskigt!

Vi gick i sexan, och började med att skicka lappar till varandra på lektionerna i smyg. Från början var allting oskyldigt och vi skrev bara roliga saker och skämt. Men efter en stund började det urarta REJÄLT!

Tillslut hade vi bytt ut våra små roliga lappar till en hel bok full med rent skitsnack! Idag kan jag inte ens fatta hur vi tänkte.. Vi bara öste på med taskiga saker om folk vi kände, folk i vår klass... Helt sjukt!

Jag gillar egentligen inte att ta upp det, men det är ingen annan än vårt egna fel, och det måste vi stå för. Det är den saken jag ångrar som allra mest just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0