Hearts in the air

Hellu! Idag har jag varit med Sofie, där vi som alltid, spelade the sims. Vi har alltid olika period, där vi tjatar ut samma sak VARJE DAG, & just nu är det Sims som gäller, haha.

Iallafall, jag tänkte berätta för er att jag kommer börja med "outfits", ska försöka att lägga ut en bild minst en gång i veckan, och se hur roligt jag tycker det är med den saken. Eftersom att det är första gången för mig, är det inte alls säkert att jag kommer fortsätta med det förevigt, hehe.

Nu ska jag plugga vidare, och sen ta in min sötnos och krama om honom lite.

Kommentarer
Postat av: frida

sv; tackar! :D

2011-11-22 @ 19:54:52
URL: http://friidaniilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0