Morsningkorsning

Godmorgon! Jag vaknade för ganska exakt en timme sen, gick upp och åt frukost och sökte omkring på massa olika idolklipp. Jag, Amanda, mamma & pappa var ju som sagt där. Väl på plats träffade vi Towe och några fler, det va riktigt roligt!

Jag har aldrig sett något sånt i verkligheten innan, det va faktiskt riktigt coolt, och musiken var så himla bra! Satt och storgrät till en del av framträdandena, dessutom fick jag se OLLE, ROBIN och CRIS MEDINA!!!!

Bilder från det hela kommer senare idag, jag har inte lagt in det på datan ännu, och allt är taget med mobilkameran. Därför får ni en bild på mig, hur jag såg ut innan vi åkte, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0